Poytaxt aeroportida fikr-mulohazalar uchun QR kodlar paydo bo‘ldi
Toshkent aeroportida fikr-mulohazalar uchun QR-kodlar paydo bo‘ldi, deb xabar bermoqda “Uzbekistan Airports” matbuot xizmati.
Maqsad – yo‘lovchilarga xizmat ko‘rsatish darajasini oshirish.
“Oʻzbekiston aeroportlari yoʻlovchilarga xizmat koʻrsatish darajasini oshirish tashabbusi doirasida yoʻlovchilarning fikr-mulohazalarini olish uchun “Toshkent” xalqaro aeroportiga QR kodli stikerlar joylashtirdi”, — deyiladi xabarda.
Endilikda har bir yo‘lovchi smartfon orqali QR-kodni skanerlash orqali havo bandargohi ishiga baho berishi va o‘z takliflarini qoldirishi mumkin, deya tushuntirdi matbuot xizmati.
Bu boshqaruv kompaniyasiga yo’lovchilarning ehtiyojlarini yaxshiroq tushunishga va xizmat ko’rsatish, navigatsiya, shuningdek, aviatsiya bo’lmagan faoliyat nuqtai nazaridan ko’rsatiladigan xizmatlar sifatini yaxshilashga yordam beradi.
“Poytaxt aeroportining uchish va uchish zallarining koʻzga koʻringan joylariga oʻrnatilgan QR kodlari yoʻlovchilarni qulaylik uchun uch tilda – oʻzbek, rus va ingliz tillarida ishlab chiqilgan qisqa soʻrovnomaga yoʻnaltiradi”, — deyiladi xabarda.
Anketa havolasi www.uzairports.com rasmiy veb-saytida ham mavjud bo’lib, u har kimga havo bandargohidan tashqarida bo’lsa ham o’z fikr-mulohazalarini qoldirish imkonini beradi.
“Bunday QR kodlar yaqin vaqt ichida O‘zbekistonning barcha xalqaro aeroportlarida paydo bo‘ladi”.
“Uzbekistan Airports” kompaniyasi yoʻlovchilarni aeroport xizmatini yanada qulay va qulay qilish uchun birgalikda yangi aloqa tizimidan faol foydalanishga chaqirdi.